Oyun Oyna

En sevilen oyunları ücretsiz oyna. Bedava Güncel Oyunlar oyunoynatr.org' da oynanır !






Sponsorlu Bağlantılar



Play   Pet Rescue Saga Oyna








SPONSORLU BAĞLANTILAR

OYUN AÇIKLAMASI:

Sevimli hayvanları tuzaklardan kurtar Facebook‘ta bu oyunda en iyi sen ol Puan kazandıkca yeni hayvancıklar edin . Pet Rescue Saga Bir Facebook Oyunudur hayvanları...

ETİKETLER:
Etiketler:

YORUMLAR
deniz

bence çoooooooooooookkkkkkkkk güzeldi

Aralık 20th, 2012 2:07 pm

numan

bencede çok güzeldi ama biraz sıkıcı ^^

Aralık 20th, 2012 2:11 pm

BETÜL

Bence çoooooooooooookkkkkkkkkkkkk güzEldi

Aralık 23rd, 2012 1:08 am

irem

bnce çookkkkkkkkkkkkk gzldi

Aralık 27th, 2012 4:17 pm

selahattin

bu nasıl oyun yahu seviye 87 den sorası yokmu bu oyunun.nerde bittiği belli değil.dalgageçiyola sanki

Ocak 3rd, 2013 10:43 am

esmA

VALLA ÇOK BEĞENDİM

Ocak 7th, 2013 11:47 pm

satranc32

Arkadaşlar Pet Rescue Saga Oyununda 87 level geçen varsa bilgi verebilirlermi .Eminimki devamı vardır böyle güzel bir oyun burda bitiyor olamaz .

Ocak 11th, 2013 12:49 am

zeynep

ya 87 son mu oraya takıldık orayıda tamamlandı dıyo ama 88 yok galıba adam gıbı oyun yapın ya

Ocak 13th, 2013 12:55 am

DİLARA TASKIN

Arkadaşlar Pet Rescue Saga Oyununda 87 level geçen varsa bilgi verebilirlermi .Eminimki devamı vardır böyle güzel bir oyun burda bitiyor olamaz .

Ocak 13th, 2013 3:05 pm

betbety

malesef 87 son 88 yok oyunun benim bitti yaaa 87 de oyunmu biter çok zevkliydi :(

Ocak 15th, 2013 3:48 pm

ZEYNO

87. level da oyun bitti devamı yokmu bilen warmı acaba ….

Ocak 16th, 2013 10:55 am

Anonim

benimde oyunum bitti.bilen varmı

Ocak 16th, 2013 8:33 pm

zehra

bu oyunun 47 ci bölümünü 30 gündür geçemiyorum.Bir kurallı yokmu.Tam 25 bın puana geldım gene kapandı.Ne gibi kurallara uymam gerekıyor b
ilen varsa yazsın lütfen

Ocak 17th, 2013 3:30 am

kamuran

87den sonrası olamlı bence

Ocak 20th, 2013 11:56 pm

erdal

87 sonrası yok bu nasıl oyun yaaaaaaaaa

Ocak 21st, 2013 6:05 pm

aa

40.oyunda 6 hayvan kurtar diyor 8 tane kurtarıyorum geçemiyorum takıldım kaldım

Ocak 22nd, 2013 11:50 am

Fahriye Gürler Sayar

Bayılıyorum….Beni hem eğlendiriyor..,hem de oyalıyor….

Ocak 22nd, 2013 8:23 pm

gül şahin

ama 22 ci level çok zor

Ocak 26th, 2013 9:52 pm

gül şahin

ama çok zor level

Ocak 26th, 2013 9:53 pm

nilay

cok sıkıcı bi oyun

Ocak 29th, 2013 7:05 pm

nazan

ya bu pet rescue oyuyunda ben herkesi geçiyom

Ocak 29th, 2013 10:32 pm

azra

bence güzeeeeel

Ocak 29th, 2013 11:44 pm

nurgül

oyun çooooook güüüzel

Ocak 30th, 2013 1:03 pm

ayaz

102 bölümden fazla yok mu oyunun sonu 102 bölümmü arkadaşlar

Şubat 1st, 2013 4:47 pm

hülya

çok zevkli bir oyun çok bağlandım ve 102 levele gelince ilerlemedi bitti galiba ben daha kutuplara gitmeyi planlıyordum lütfen devamı gelsin gerçekten harika

Şubat 1st, 2013 8:37 pm

Merve

Ben 102′ye kadar geldim ; ama devamı yok.

Şubat 2nd, 2013 2:24 pm

filiz

102 sonrası yokmuuuuuuuuuu

Şubat 3rd, 2013 1:13 pm

zeliha evci

102 level deyım sonrası yok arkadaşlar cok guzel bi oyundu devamı olsun

Şubat 3rd, 2013 11:56 pm

Anonim

102 son

Şubat 4th, 2013 8:44 pm

Anonim

ben oyunu begenmedim

Şubat 5th, 2013 2:25 pm

ayça

bence çok güzel size de öneririm

Şubat 7th, 2013 6:17 pm

lale

çok güzel bir oyun ama87den sonrası gelmio bence bu güzel oyun burda bitmez:)

Şubat 10th, 2013 5:40 pm

güneş zavrak

tırnak içinde söylüyorum iyi bir oyun

Şubat 10th, 2013 9:00 pm

ayşenur kaya

hem çok güzel hem de çok zor tavsiye ederim doğrusu hahaaaaaaay

Şubat 10th, 2013 9:35 pm

gizem

bence çok güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll bir
oyunnnnnnnnnnnnnnn

Şubat 10th, 2013 10:28 pm

ayşegül

ben 101. leveldeyim devamıda var

Şubat 12th, 2013 8:02 am

hale

ben 117deyim daha sonrası görülmyor.sanırım benim arkadaşlarımda en zirvede benim bi kaç kişi yaklaşınca 118 acılacak

Şubat 13th, 2013 4:50 pm

özge

süper 1 oyun

Şubat 14th, 2013 5:01 pm

Anonim

117ci

Şubat 15th, 2013 9:41 am

esra

gerçekten çok güzekdi

Şubat 15th, 2013 3:05 pm

dilara

çok güzel bir oyun

Şubat 16th, 2013 9:18 am

sıla

çokk çirkin8:)

Şubat 17th, 2013 1:16 pm

abdurrahman ünaldı

çok güzel bir oyun ama enson 117 seviyede bitti zannedersem

Şubat 17th, 2013 11:04 pm

NERGİZ

BEN 117 Cİ GEÇTİM FAKAT GERİSİ YOK HERHALDE BURDA BİTİYOR…

Şubat 17th, 2013 11:43 pm

NERGİZ

OYUNU ÇOK SEVDİM KEŞKE DEVAMI OLSAYDI…

Şubat 17th, 2013 11:44 pm

Burak

117 seviyede bitirdim. 3 haftadır yenisinin açılmasını bekliyorum

Şubat 18th, 2013 2:39 pm

zeynep

aynen bende 117 den sonrasını göremiyorum devamını yapan yazsın vrmı yokmu oana göre bekelyim

Şubat 19th, 2013 3:38 pm

dilek

117. level bitti ama devamını açmıyor ne zaman açıyor acaba

Şubat 19th, 2013 11:34 pm

admin

Pet Rescue Saga Oyununun devamını sanırım yapımcıları hazırlıyor arkadaşlar Ben de oynuyorum lakin can hakkım bittigi için 13 levelde kaldım :)

Şubat 19th, 2013 11:42 pm

zeynep

çabuk yapsalar da bizde oynasak ilk defa bi oyunu yarım bırakmadan oynamıştım ondada oyun beni biraktı :) bu arada 118. bölümü açılan olursa yazarsa seviniriz

Şubat 20th, 2013 7:19 am

zeynep

napalım bölüm açılana kadar eşimin oyundan oynayım bari :)

Şubat 20th, 2013 7:21 am

salih

ben 118 e kadar geldim artık orda dondu neden anlamıyorum bir kaç gün sonra yine açılıyor her hangi bir bilgi yok mu acaba

Şubat 20th, 2013 5:28 pm

kadriye

ben 132 leveldeyim iki gün oldu hala geçemedim geçen varsa yazsın

Şubat 23rd, 2013 10:54 am

[...] daha güçlü olan gorilleri koyabiliyoruz .Dilerseniz bu oyunmuzuda Oynayabilirsiniz   Pet Rescue Saga [...]

Şubat 23rd, 2013 4:27 pm

kıral

ben bi günde bitirdim siz yapamaşsınızdır

Şubat 24th, 2013 9:29 am

kıral

:)
:)

Şubat 24th, 2013 9:30 am

mihriban

Vallahi Bayıldım ben zaten 110 leveldeyim

Şubat 24th, 2013 4:34 pm

Anonim

bende 133 de kaldım:)

Şubat 27th, 2013 2:57 pm

yavuz

ben faceden oyunu bitirdim orda 132 bölüm hepsi

Mart 1st, 2013 10:11 pm

yasemin

ben ce çok kötü
yyyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaa

Mart 1st, 2013 10:32 pm

nurten

132 bölümü bitirdim ama 133 açılmıyor.

Mart 3rd, 2013 3:44 pm

zeynep

aynen bende 132 de kaldım açılmıyacakmı 1 haftadır bekliyorum bilgisi olan yokmu yazsa seviniriz,

Mart 4th, 2013 10:09 am

eglengunce

arkadaşlar 132 den sonrasıda var yanlız oyunda şöyle bir kural var ki en az üç kişi o seviyeye gelmiş olmalı yoksa açılmıyor.

Mart 4th, 2013 8:06 pm

zeynep

teşekkür bilği verdiğin için

Mart 5th, 2013 8:41 am

selma

yaa kaldım 132 de :( (( geçemiyorummmm

Mart 6th, 2013 9:47 pm

zeynep

selma arkadaşın dediği gibi sana en az 3 kişinin yaklaşması lazım benim açıldı şimdi 147. levelde kaldım

Mart 8th, 2013 3:13 pm

selda

bende 147 de kaldım.

Mart 9th, 2013 12:50 pm

free

147 den sonrasını gören var mı bitio sanırım burda, yardım mardım falan da yok ki gönderse arkadaslar.

Mart 10th, 2013 12:56 pm

bengisu

ya ben 144 te takıldım nette zlediğim kadarıyla 5 tane sütun yok edici vermesi gerekio ama bana en fazla 4 tane verio geçen arkadaşlar yardımcı olbilirmiii????

Mart 13th, 2013 2:46 am

zeynep

ben 147 ye qeldim oyun bitti heralde devamı varmı bilen varsa yazsın

Mart 13th, 2013 10:51 am

sinem

ben 333kaldım

Mart 15th, 2013 9:19 am

yasemin

süper bi oyun ben daha yeni başladım 6o tayım ve bugün acılmıyo deli oldum

Mart 15th, 2013 1:30 pm

sermin

oyun neden bugun açılmıyo yaaa

Mart 15th, 2013 1:50 pm

yağmur

ya açılmıyor ki

Mart 15th, 2013 3:29 pm

yağmur

nasıl açılıyor oyunu oynaya bastım açılmadı

Mart 15th, 2013 3:31 pm

yağmur

biri yardım etsin

Mart 15th, 2013 3:33 pm

çiğdem

147 yi geçtiğim halde diğer seviyeyi göremiyorum, konuyla ilgilibilgisi olan varmı?

Mart 15th, 2013 10:31 pm

Erkan

bende 147 yı bitirdim ama devamı gelmedi yoksa son level 147 mi?

Mart 16th, 2013 1:19 pm

hediye

147 yi gectim ama devamı yokmu yaaaa

Mart 16th, 2013 2:08 pm

PINAR KINAY

çok güzel zevkli bir oyundu ama 147 den sonrası yoook devam etmeyecekmi acaba

Mart 18th, 2013 11:33 am

kosawali

evet arkadaşlar 147 son . güncellemesini bekliyoruz gelicek yakında

Mart 19th, 2013 12:21 am

filiz

ben bu oyunu bu başka bir oyun

Mart 21st, 2013 8:31 pm

m

162 de bitti

Mart 23rd, 2013 12:33 am

Anonim

arkadaşlar toplam 200 level

Mart 24th, 2013 3:16 pm

merve

bu oyun bıtmez benım esım 161 de hala devam edıyor

Mart 25th, 2013 4:29 pm

bülent

ben 148 e geçtim ve devem ediyor süper eğlenceli

Mart 25th, 2013 8:50 pm

hüs

ARKADAŞLAR 162. BÖLÜMDEYİM VE SANIRIM BURDA BİTTİ
DEVAMI VARSA GEÇEN BİLEN DUYAN YAZARMI LÜTFEN

Mart 25th, 2013 11:09 pm

ysn

Bende Pet Rescue Saga’da 162 deyim devamı yok galiba arkadaşlar..

Mart 26th, 2013 12:01 pm

tello

bende 162 de kaldım devamı görünmüyor.

Mart 26th, 2013 12:06 pm

hüs

anlaşıldı
162 de bitti
ama sanırım güncellerler
devamı gelir

Mart 26th, 2013 1:59 pm

esra

aşkitom oynaaaa:)

Mart 26th, 2013 4:00 pm

ftharslntrk

bende 162 de kaldım devamı yok galiba

Mart 26th, 2013 5:03 pm

zehra

Cok guzel oyun harika

Mart 27th, 2013 3:00 pm

rahmi

oyun çok manya kçaydı 162 son heralde ordan sonrası gözükmüyor

Mart 29th, 2013 8:07 am

pisikoronin

144. seviyeyi hilesiz geçen varmı? Sütun yok edici 4 tane veriyor, 5.sütun yok edici yok nasıl geçecez burayı :) yardım lütfen…

Mart 29th, 2013 11:36 am

havva

bence bu hiç facedekine benzemiyo

Mart 29th, 2013 8:02 pm

dilara kantık

yaa bnce saçma

Mart 30th, 2013 5:07 pm

kübra

Ben Pet Rescue Saga nın 155. leveldeyim.çok guzel bir oyun .devamıda var bu ğüzel oyunun.

Mart 31st, 2013 12:13 am

yavuz

en son 162 arkadaslar bitirdim bir köprude durdum öyle ne yardım iste diyor nede baska birsey herhalde son

Mart 31st, 2013 9:14 pm

sevda

bende 162. seviyedeyim ve sonrası yok daha önceki seviyelerde olmuştu bi hafta sonra açıldı yine aynı şey galiba artık bekliycem bir hafta

Nisan 3rd, 2013 7:06 pm

celal

177. lewel sonmu ordan otesi yok

Nisan 5th, 2013 9:03 am

derya tanyeri

evet gayet güzel bir oyun ama 80 level den sonra açılmıyor sonu var ama açılmıyor

Nisan 5th, 2013 7:37 pm

ugur

ulen 177 level oldum ben ama 178 die bi level kalmadi ne iş :)
http://d1304.hizliresim.com/18/9/lxl7w.png

Nisan 9th, 2013 7:33 pm

dilek

daha oyun bile açılmıyo ne biçim oyun

Nisan 10th, 2013 8:50 pm

seval çevik

puanlar ne işe yarıyor yardımci aletleri yalnız paraylamı alabılıyorun .Öbür oyunlarda puanla alabiliyordum

Nisan 11th, 2013 7:45 pm

pürenal

oyun çok güzel

Nisan 11th, 2013 7:52 pm

semra

177 den sonra açılmıyorrrrr

Nisan 11th, 2013 9:31 pm

birgül

slm arkadaşlar ben . Pet Rescue Saga yı 177 level de bittirdim oyunun devamı varm ı:)

Nisan 14th, 2013 2:32 am

Semanur

177 den sonra oyun açılmıyor.

Nisan 15th, 2013 11:16 pm

sibel

slm arkadaşlar 177 bitti ve sonrası yokkk :( ((

Nisan 17th, 2013 1:09 pm

çağrı özgür

arkadaşlar bende level 177 ye geldim ama oyun devam ediyormuş fakat arkadaslarıdan birsinin o levele gelmesi lazımmış duyduğuma göre artık ne kadar doğru bilemiyoruz : )

Nisan 18th, 2013 1:30 am

neriman

bence çokkkk güzel

Nisan 20th, 2013 5:45 pm

ali

Ben Pet Rescue Saga Oyununda 185.levelim deyim biraz zorlaşıyor burdan sonrası hayvanları kultarıyorum puan yetmiyor puan iyi olunca hayvan kurtarmak zorlaşıyor.

Nisan 23rd, 2013 12:51 pm

emel

facebooktan pet rescue saga oyununu oynamıyorum siteye girilmiyor yardımcı olurmusunuz

Nisan 26th, 2013 7:44 pm

rukiye sesli

2 gündür oyuna giriyorum fakat oyun oynamamam izin verilmiyor canlarım bitiyor girdikçe lütfen ilgilenirmisiniz

Nisan 26th, 2013 9:13 pm

ahmet

oyun 132 de kaldı kum saati dönüyor oyun açılamıyor haklarım gidiyor sebebi nedir

Nisan 27th, 2013 3:10 am

meltem nazlı

bencede cook guzel:)

Nisan 27th, 2013 5:35 am

meltem nazlı

52deyım bnmde aynı oldu kum saatı donuyor

Nisan 27th, 2013 5:36 am

sc

Face de açılmayınca hasta oldum

Nisan 27th, 2013 8:57 am

songül

Ben 144 te takıldım. Sanırım bu levelde birşeyler satın almak gerekiyo.Bu hoşuma gitmedi.O

Nisan 28th, 2013 12:45 am

hatice

oyun nezaman acılıyooooooooooooooooorrrrrrrrrrrr

Nisan 28th, 2013 12:53 am

arda batak

bu oyungercektennharıka bır oyun
oyunu tasarlıyanların elleıne ve kafalarına beyınlerıne saglık

Nisan 28th, 2013 6:01 am

gül tarım

pet sage oyununu açamıyorum

Nisan 28th, 2013 7:32 pm

Anonim

açılmıyo deli olcam

Nisan 28th, 2013 7:55 pm

davut

71 açılmıyor kum saati dönüyor bilen varsa açıklarsa sevinirim

Nisan 28th, 2013 9:21 pm

erdal

2 haftadır 193.bölümün açılmasını bekliyorum

Nisan 28th, 2013 10:49 pm

çiğdem

Evet birkaç gündür başlaya bastığım halde açılmıyor :( jetonla güçlendirici almaya sadece bölüm başlarında izin veriyor oda herhangi bir güçlendiriciden sadece 3 tane :(

Nisan 29th, 2013 9:44 pm

yaren

bence bu oyun çok güzel ben hep facebook ta oynuyom bu oyunu

Nisan 30th, 2013 3:36 am

erkan ay

192 sevide oyun bitti yaa devamı yokmu

Nisan 30th, 2013 7:31 pm

dilek

bu güzel oyunu face den oynarken birden bire gitti şimdi hiçbir şekilde oynayamıyorum neden????????

Mayıs 2nd, 2013 8:00 am

özcan

ben 192 lvl deyim gerisi yok hala açılmadı

Mayıs 2nd, 2013 9:51 am

esra

bugün canlar bitmiyor sayaç sürekli sıfırlanıyor süper

Mayıs 2nd, 2013 11:38 pm

semire

171 leveldeyim çokzor yapamıyorum vazgeçemiyorum bukadar zorlaştırmayınoyunu pesedecez yoksa

Mayıs 3rd, 2013 4:55 pm

aleyna

bence güzel ve eğlenceli bir oyun :) :)

Mayıs 4th, 2013 6:35 am

neseekmekci

Yok

Mayıs 5th, 2013 7:41 am

metin

Arkadaşlar seviye 33′ü geçemiyorum. Yardımcı olur musunuz….

Mayıs 5th, 2013 8:27 pm

bezginer

196. bölümde çakıldım kaldım arkadaş 1 haftadır tık yok…

Mayıs 5th, 2013 10:45 pm

bezginer

207. bölümü geçtim önüme barikat kurulu bekliyorum ne zaman açılacak yeni bölümler bilgisi olan var mı

Mayıs 8th, 2013 10:45 pm

helin

malesef95 . seviyeyi geçeinyorum :(

Mayıs 10th, 2013 6:03 pm

özgenur 1987

40.bölüm zor ?

Mayıs 19th, 2013 8:42 am

yılmaz

cokgüzeeel

Mayıs 19th, 2013 4:40 pm

didi

193. bölümde 90000 puan olmuyor ne yapmamız lazım

Mayıs 24th, 2013 4:22 am

filiz

193.bölümdeyim oyunu alıyorum fakat puan vermio neden?

Mayıs 24th, 2013 6:29 pm

özge

çok güzel ve çok basitti

Mayıs 26th, 2013 4:53 am

HAKAN

seviye 222 deyim bu seviyey,de geçtim bu oyunun devamı yokmu bilen varmı?

Mayıs 28th, 2013 6:43 am

mami

Pet Rescue Saga hayvanları kurtarma oyununda 287. leveldeyim deyim arkadaşlar bu oyunu çok sevdim devamı ne zaman gelir.

Mayıs 31st, 2013 6:10 am

sude nur

spr ya spr çıldıracammm…..

Haziran 12th, 2013 3:28 pm

mirage

193 ü hayvanları kurtarıyorum ama puanım düşük sinir oldummmm…nasıl level atlayacağımmm :(

Haziran 24th, 2013 12:37 pm

webnem

super

Haziran 29th, 2013 11:25 am

nazlı

bencede ck gzl bi oyn herkeze tvsiye ederim
iyi şanslar

Temmuz 13th, 2013 1:23 pm

hcengizmamur

merhaba lar arkadaşlar 267 ıncı sevıyeyi gectım devam dıyorum ama sevıyeyı atlıyamıyorum devamı varmı acaba bılen varmı

Temmuz 14th, 2013 9:09 pm

iclal hay

facebook ve twter nasıl yapıyorsunuz tafsiye edin

Temmuz 16th, 2013 1:20 pm

iclal hay

çok güzel inanamıyorum iyiki yaptım yapmayanlara

tafsiye

ediyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Temmuz 17th, 2013 11:13 am

iclal hay

çok güzel bayıldımm çok sevdim sızlerlr paylaştım
iyiki yaptım cçok güzel oldu binlerce oyun var hepsi
çiok güzel harkes yapsın ruca ediyorum oyunlar
birbirinnn güzellll tavsiyeeee

Temmuz 17th, 2013 11:17 am

iclal hay

kar oyunları çok güzelyyyyyyyyyaaaaaaaaaaa

Temmuz 17th, 2013 3:24 pm

iclal hay

çokkkkkkkkkkkkk zorrrrrrrrrrrr

Temmuz 17th, 2013 4:36 pm

anelka

270 deyiiiiim bittiii

Temmuz 19th, 2013 5:08 am

batuha

arkadaşlar ben şuan 203. bölümdeyim ve hala devam ediyor çok eğlenceli yardım almak isteyen olursa yardım edebilrim :)

Temmuz 25th, 2013 9:26 am

mert cebi

267.bölümdeyim hala devam ediyor…

Ağustos 2nd, 2013 2:38 am

iclal hay

ben 3 veya 2 geçemiyorum yanıt yazın

Ağustos 5th, 2013 8:38 pm

ayy nasıl o

ay asıl oyunlar yaaaaaaaaaaaaaaaaD

Ağustos 6th, 2013 10:17 am

iclal hay

en sevdiyim oyunları vardı
:)

Ağustos 6th, 2013 5:00 pm

ceren

yangınlar olmasaydı mükemmel olurdu

Ağustos 11th, 2013 11:45 am

iclal hay

bazıları zor kolay olan irenç

Ağustos 12th, 2013 5:36 pm

mehmet

282 leveldeyim devamı yokmu?

Ağustos 13th, 2013 4:14 pm

beyza

22 zor değil ben feyste 29 geçtim

Ağustos 20th, 2013 9:12 pm

selahattin ergezer

297 level de bitti gerisi ne zaman gelecek çok eglenceli bir oyundu bittimi

Ağustos 23rd, 2013 12:40 am

ZÜHRENAZ

867 DE KALDIM

Ağustos 30th, 2013 4:42 pm

ZÜHRENAZ

1000 DE BİTİYOR ARKADAŞLAR

Ağustos 30th, 2013 4:44 pm

mustafa

ben 313 de kaldım sonrası çıkmadı

Eylül 12th, 2013 4:14 am

ibrahim

arkadaşlar ben 192. bölümü geçtim. ama telefonumdan giremiyorum. güncelleme yapılmamış daha 193. bölüme telefonumdan giremiyoruuuuummmm :( pcden girebiliyorum ve 198. bölüme geldim güncelleme yapın lütfen

Eylül 14th, 2013 8:04 pm

bahadır

arkadşlar 312 lwl bittim neden313 çe geçmiyor bilen varmıı

Eylül 15th, 2013 6:54 pm

Anonim

327 de bitti oyun galiba varmı bilen

Eylül 29th, 2013 12:24 am

ercan

327 de bitti oyun galiba devamı yokmu

Eylül 29th, 2013 12:25 am

ercan

hepsini geçtim ya 327 de oyun bitti gitmiyo neden yokmu devamı acaba çok zor oyunlar geçtim
devamı vardır her halde

Eylül 29th, 2013 12:28 am

muro

327. bölüme geldim sonrası yok birilerinin gelmesi mi lazım yanıma yoksa daha devamı yenilenmedi mi

Eylül 30th, 2013 4:30 am

ersin perktas

ya bu 73 bolum nezam acilak iki haftadir bekliyorum acilmasi icin

Ekim 4th, 2013 7:00 pm

serdar

327. bölüme geldim 328 . bölüm yokmu oyun bittimii.anlıyamadım.

Ekim 6th, 2013 11:07 pm

lider

341. leveldeyim hala sonu gelmedi yaaaaaaa

Ekim 17th, 2013 4:34 pm

Asabiyet

Arkadaşlar tamam çok eğlenceli süper bunları yazıyosunuz ama yardımcı olmuyosunuz oyun 147 de tıkandı illaki sizinde tıkanmıştır surun bu nasıl açılacak bi yardımcı olursanız memnuun olucam ve sorusuna cvp alamayanlarda:)

Kasım 2nd, 2013 1:54 pm

xanim

ben bu oyunu telefonumda oynayiram ama 27 levlden sonra kopru duzelmiyor her levelde 3 yildizim var ne yapmali

Kasım 20th, 2013 1:37 pm

aydanur

çook güzeldi

Kasım 28th, 2013 6:42 pm

aleyna

bu çok güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllö

Aralık 9th, 2013 4:59 pm

semanur

zate facede oynadığım oyun

Aralık 12th, 2013 4:33 pm

burcu

arkadaslr bnde 402 deyim bölm ne zamn acılck onu bklıyorm

Aralık 16th, 2013 11:54 am

serpil

arkadaşlar jetonlarla blok kırıcı nasıl alınıyor.206.bölüm de takıldım yardım lütfeeeeeen

Ocak 5th, 2014 1:51 am

Demet

424.leveldeyim 432 de bıtıyor oyun nezaman guncellenecek ….

Ocak 16th, 2014 10:05 am

serap kolak

ben pet saga oyunu 432 bölüm taplette oynuyamıyorum devarmını birgisayada oynuyorum bu oynu devarmı taplettede açırsın nüfen yadım edin oynan

Mart 12th, 2014 12:58 pm

hande

Arkadaşlar ben 673 geldim devami yok sizce bu oyunun devami vermi cok merak ediyorum bilen varsa yazsin lutfen…Çok güzel oyundu

Eylül 4th, 2014 9:48 am

YORUM GÖNDER
  • Adınız:
  • E-Posta Adresiniz:
  • Yorum:


Sponsorlu Bağlantılar

Rss
Oyun Dünya'sında emin adımlarla ilerleyen Oyunoynatr.org oyun sitemiz Türkiye'de oyun alanında siz değerli misafirlerimize ve küçük kardeşlerimize eğlenceli ve güzel vakit geçirtmek amacıyla oluşturulmuş nezih bir sitedir.Oynadığınız oyunların bu oyunları yapan ve paylaşım kodlarıyla sitelere yayan yapımcılarına aittir.. pvp serverler. oyun